Yeni Yıl Stratejisi “Kendini Yenilemek”

2018 yılını bitirdiğimiz şu günlerde yıl içinde pek çok çalışma yaptığımızı görüyoruz. Gerek dijital medya tanıtımları, gerek sosyal medya hizmetleri, gerek ise markalarla iletişim konusundaki gelişmeler. Hepsi bir ilerleyişin önemli adımı diyebiliriz. Bu duruma önemli bir diğer adım olarak da, teknolojideki gelişmelerden örnek verebiliriz. Markaların insan yaşamındaki önemi hiç yadsınamaz derecede büyüyor. Peki ama markalar için nasıl bir strateji üretebiliriz? Gelin bu konuya değinelim. Hazırsanız başlıyoruz.

Hedefler“Nasıl Yakalanır?”

Şunu biliyoruz ki, yılbaşı tatili ardından pek çok kişinin kendi düzenleme planı var. Tüketicilerin aklında daha çok sağlık ve ekonomik istikrar tarzı konular oluyor. Doğru zamanda ve doğru yerde faydalı, alakalı ve istikrarlı içerik sağlayabilen markalar bu fırsatlardan ve avantajlardan yararlanabilir. İnsanların isteklerini en iyi şekilde takip etmek ve bunları büyüterek güçlü bir zemin hazırlamak, markalar için oldukça önemli. Yeni yıl kutlamaları bitecek, insanlar her zamanki yaşantılarına geri dönecek. İşte bu esnada yeni yılda gerçekleştirmek istedikleri hayallere bir göz atacaklar. Bu hedefler hakkında profesyonel olarak düşünmeye başlayacaklar.

Mobil Hayat, Mobil Düşünmeyi Getiriyor.

Cep telefonu kullanan insanlar, daha fazla kullanmaya devam edecekler. Yapılan araştırmalar gösteriyor ki uzun süredir işlerini akıllı telefonların yardımı ya da aracılığı ile sürdürenler, bir yerden sonra düşünmeye de bu cihazlar ile devam ediyor. Bu yüzden mobil hayat kesinlikle önemsenmesi gereken bir konu. Bu da karşımıza ilgilenilmesi gereken bir Pazar çıkarıyor. “Mobil Pazar”.

Kendini mobil pazara uyumlu hale getirmek için en çok çabalayan firma, önümüzdeki dönem içerisinde en çok kazanan firma olacak. Reklam çalışmaları için sürekli emek veren, yeni teknikler üzerinde çalışma yapan, kendini geliştiren firmalar, dijital medya kullanımını en iyi şekilde yönetmesi gerekecek. Çünkü rekabet kesinlikle iyi yönetilmelidir.

Yeni Yılda “Değişim ve Dijital Dönüşüm?”

Kurumsal kimlik tasarımları pek çok marka için olmazsa olmazdır. Çünkü kurumsal olmak için bir kimliğe sahip olmak gerekiyor. Bizim bu konudaki çalışmalarımız biraz daha esnek. Örnek vermek gerekirse markaların insanlarla doğrudan iletişim kurması gerektiğine inanıyoruz. Kurumsal kimlik, eşittir marka dili diyebiliriz. 21.Yüzyılın en büyük gelişimi dijitalleşme olduğu için, markaların kendini kurumsal kimlik yapımı konusunda olabildiğince dijitale yönlendirmesi büyük artı sağlayacaktır.

Web Sitelerinde “Düzenleme ve Uyumluluk?”

Hayatımızda gördüğümüz, gözlemlediğimiz pek çok şey artık bir şekilde filtrelerimize mobil cihazlardan geçerek geliyor. Bu yüzden her şeyden önce bir mobil uyumu düşlemek şart. Bunu ister e ticaret sisteminiz için hayal edin, isterseniz özel projeniz için. Çünkü hayatımızda her şeyin kendine göre bir yolu olsa da, teknoloji her zaman yeni yollara ihtiyaç duyuyor. Bu yüzden en büyük önerimiz, dijitalde nasıl var olduğunuz konusunu düşünmeniz. Kendinize bir dış göz bularak, çalıştığınız firmalardan da destek alarak, kurumsal kimlik konusunda da kendi artılarınıza ve eksilerinize göz atabilirsiniz. Biz bu konuda Workkey ailesi olarak oldukça önemli markalar için hizmet sunuyoruz. Aldığımız memnuniyetler, doğrudan nihai tüketici odaklı olduğu için  gelişimi sürdürme konusunda büyük bir memnuniyet içerisindeyiz.

Özetle; Yeni Yıl Ne Hedefliyor?

Bu konuyu atlamayalım. Bu dönem artık insanlara kendini anlatma dönemi. İspatlamak ve bunu yapmak, binlerce alternatifin arasında oldukça güç. Bu yüzden süreci daha iyi yönetmek ve alternatifler arasında önemli bir alternatif olmak, iyi bir bağlılık gerekiyor. Müşterileriniz, hedef kitleniz ve iletişim kurduğunuz bireyler ile aranızı her zaman için bağlı tutmaya özen göstermeniz gerek. Bunun için de sosyal medya ve dijital pazarlama hizmetlerini en etkin şekilde kullanmanızı öneriyoruz.

2019 yılınızı şimdiden kutluyor, isteklerinize kavuşmanız konusunda başarılar diliyoruz.